29 april 2014

Tårtplanering

Matilda blir ju ett halft år redan i nästa vecka, helt otroligt hur tiden går! Vi (eller jag) har bjudit familjerna och gu'föräldrarna hit för att fira lilla fröken. Och för att jag ska få baka, haha! Nu sitter jag och letar efter någon god fyllning att fylla tårtan med. Har ni något bra förslag ?
Dop-tårtan innehöll hallonmousse och vitchkoladsmousse så denhär gången vill jag ha någonting helt annat. När jag vet vad innehållet blir ska jag också prova färga sockermassan i en matchande färg. 

bild från google.com

4 kommentarer:

  1. Vaniljkreem e ju suoergott :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo men sen måst man ha nånting till de också :p dessutom vill ja ha någå flufflit i mina kakor, krämen låter tunn ? :D

      Radera
    2. Den stelnar ju lixom å blir spdär pudding akti :) men nån sylt å den e väl sådär Perus :)

      Radera
  2. vitchoklad-lime eller mint-choklad e ju gott :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)