8 augusti 2014

Dyrt tidsfördriv

Nu har jag lite börjat sukta efter en liten och lätt kärra att ha i bilen. En som går lätt och enkelt att öppna och fälla ihop. Daniel kommer få spader med mig. Och jag vet att den kärran betalar jag garanterat från egna pengar, om jag ska ha en till. Han förstår inte alls varför man måste ha flera kärror, karlar! Crescent M300 fungerar ypperligt som resevagn när man ska på någon resa för den blir ganska liten när man packar ihop den och den är så mångsidig. Men såhär att hela tiden ta isär och packa i bilen har jag tröttnat på... Så nu sitter jag och letar efter en liten kärra att ha i bilen.
Det finns massor av alternativ för den som inte är så noga, men jag letar efter en som Matilda sitter med ansiktet mot mig, och då är utbudet direkt mycket mindre. Dessutom är ju pengarna största "problemet" här. Tänker ju inte lägga ut en stor summa nu igen på en kärra. Jag söker en begagnad som jag sedan kan sälja vidare för samma pris.

På hittabarnvagn.nu har jag fyllt i mina kriterier och den har sökt fram några kärror åt mig som håller mina kriterier. Ända är att dessa kärror hör till den dyrare prisklassen. Inga små slantar här alltså!



Emmaljunga Viking sku jag så villa ha, men det är ju ändå inte det jag söker just nu... Får se vad jag hittar för fint åt oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)