12 augusti 2014

Fullt hålligång

Sommaren verkar vara full av födelsedagar och firande. På fredagen firade Nixu sin födelsedag. Bra fest när värdinnan inte var närapå färdig när gästerna kom, haha :D Men vi fick ivarjefall goda blåbärsmuffins och ostkaka.
På lördagen gällde det igen, och på eftermiddagen förde vi Matilda till famo och fafa. Jag var bjuden på ostskiva och Daniel hade fixat program åt sig. Jag spenderade kvällen i Söderkulla med mina arbetskamrater. Det bjöds på sallader, batong, ost och kex, vin och min bakade ostkaka. Vi satt ute på balkongen och trändges, sådär passligt mysigt. Innan vi beställde "taxi" lekte vi ännu lite "Sanning eller konsekvens, den elaka versionen", utan konsekvens. Lite hemligheter delade vi alltså med oss ;)
Det blev Amarillo och vet inte när jag senast varit där med miljoner andra. Det var smockfullt, man fick tränga sig för att komma framåt. Men det gjorde ingenting för de spelade gamla godingar så vi dansade loss. Både på dansgolvet och brevid, brevid fanns det ju betydligt mera utrymme :D. Mötte upp Daniel och M där men tappade bort varandra hela tiden. Också fast jag väntade vid ytterdörren missade vi varandra ? Vi var typ sist ute och pizzakön var säkert en timme lång. Snällt väntade vi där innan vi blev uppplockade och kom hem med C som svans.
Söndagen var inte lika rolig, men jag kan trösta mig själv med att det är min första krabbis sedan december 2012!

Snart är sommaren slut och programen minskar där efter, skönt är det! Lite ska vi ännu orka och så avslutar vi med bröllop. Så tyckte Daniel att sedan dricker vi inte alkohol på ett halft år, får se hur han ska klara det ;)
Baileyscheescake


Vi fotade med K's kamera mest så har inte ljust några bilder alls :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)