23 augusti 2014

Flick-lördag

Igen har jag haft annat att göra än blogga i veckan. Nu sitter jag i mörkret på soffan nästan ensam hemma, Daniel är på polttarit och Matilda sover, så det är ju som att vara ensam hemma. Daniel for iväg redan före halv 9 i morse och kommer inte hem förrän någongång imorgon. C var här och äta morgonmål och så förde hon pojkarna till Nickby. Klockan var ju ingenting och vi var färdiga med Matilda så ringde och frågade om mamma vill komma hit som sällskap. Hon kom vid 10 och hann vara en stund med Matilda innan hon for ut och sova i nästan 2 timmar (!). När C kom hit igen packade vi oss i bilen och for till stan. Gick ett varv på Konstfabriken och så var vi och köpa mat; sallad från PicaDeli. Såå gott! Vi kom alltså hem och äta så Matilda också fick mat. Matilda är riktigt touhutäti, far från rum till rum och petar på saker. Helt skönt så behöver man inte hela tiden sysselsätta henne. När C stack iväg badade Matilda och så var det natinati. Jag slängde mig på soffan och glodde på dumburken. Over her dead body visades i den, helt okej film. Snart ska jag nog söka mig i säng. Men nu har jag tid att blogga så tänkte passa på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)