23 augusti 2014

Veckan


På måndagen beställde Daniel mockarutor för att någon kom och fixade vår luftvärmepump. Mockarutor är nog alltid lika gott, och det går alltid hem. 


Matilda har nytt sätt att sitta i sittern. Nu går det så också :D.
 Allt som oftast ser hennes rum ut såhär när man varit där 10 minuter. Men det är hennes rum och där får hon tömma alla hyllor bäst hon tycker. Här har hon ännu inte varken pusslat eller läst böcker. 


 Nattlig bild. På tisdagen var jag och fixade fransar ti mig, snyggt när man vant sig. Tog några dagar att vänja sig vid dom och i duschen har jag nog lite problem när jag inte får torka ögonen :D Tisdagskvällen spenderade jag i Kouvula på TW:s Mini Jubilee, en sammanfattning av Köpenhamn veckoslutet jag lämnade imellan. Allt nytt som kom gjorde mig riktigt inspirerad att fixa värdinnor och visningar! 


På fredagen besökte vi Muminparken, helt tydligt var bladen det mest intressanta. 

Kolmen suklaan juustokakku bakade jag till fredagens TW jag själv stod för. Helt okej kaka, har ätit bättre :D. 

Sådär annars är jag inte riktigt med i vädersvängarna igen. Det gick lixom från full sommar till mitten av hösten på ett knäpp! Bara det nu sku sluta regna kanske vi lite ännu sku få njuta av värme. Jag räknar ju nog Augusti ännu som en sommarmånad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)