24 augusti 2014

Läksiäiset

Det var med en ganska vemodig känsla jag kände på torsdagen när alla mina arbetskamrater samlades på Paven för att fira vår chef som blev pensionär. Det hölldes fina tal och vi sjöng Hangövalsen med en text ägnad vår chef. Kommer att kännas konstigt att återvända till jobbet när hon inte är där och önskar mig välkommen. Det kommer vår nya chef göra, och då har jag möjlighet att bekanta mig med henne.


SSS bjöd på traditionell skärgårdsbuffé, och det var helt för gott! 

Shottarna serveras ur en kateterpåse i medicinglas på våra fester
Det bara smalt i munnen... 


Jag hade lämnat min bil i Söderkulla för att kunna dricka ett glas vin med maten, men vinet smakade inte så höll mig till cocis och var den som fick köra bilen vi åkt ner med upp tillbaka. Det var ju både en glad och ledsen fest samtidigt men det var trevligt att träffa alla som jag inte sett sedan julfesten i November.

1 kommentar:

  1. Sku måsta göra de joo, men orka int börja säätä me de här äpple ti läppäre som ja brukar sitta vid.. sku måsta ha mera tid å se om man sku fatta någo av de... :) annars sku ja måsta sätta ulkoinen kovalevy fast i andra datorn å via den minska dom å sen igen hårdskivan fast i den här datorn å flytta hit dom :P allt e bara så kråtit P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)