28 augusti 2014

Två dagar kvar

Imorgon ska det springas Midnattsloppet i Helsingfors. Utan träning. Med flunssa. Får se hur det ska gå. Och deltar gör jag fast näsan är täppt och halsen sjuk. Harmat lite att jag varit flunssig de 2 senaste veckorna och inte alls kunnat fara ut på länk.
Blev ju flunssig för 2 veckor sedan, förra veckan lättade det och på torsdagkväll kände jag mig frisk och planerade in joggingturer till veckoslutet. Nå på lördag morgon vaknade jag med näsan full i snor. Så de joggnade blev endast tankar. Trodde inte den här flunssan skulle hålla i sig lika länge men tydligen så gör den det. Halsen är bättre idag än i början av veckan men snoret det sitter fast i näsan. Jag sku ha en hel del annat att göra nu än att vara sjuk.



Skjortan är iallafall snygg och kommer garanterat användas också efter loppet, super skönt material :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)