20 april 2015

Feber

Säkert en gång i veckan får jag e-mail från Nazar med bilder på deras fina hotell och resmål. I förra veckan kom det ett mail med super erbjudanden till Maj-månad. Och jag fick sådan resfeber! En sådan lust att boka en resa och fara iväg till värmen. Få njuta av solen och äta god mat. Det skulle vara lyx familjetid bara jag fick Daniel med mig. Men det finns varken tid eller pengar. Så som det brukar vara.
För mig sku det inte vara så svårt att fixa en vecka ledigt i Maj, det är "bara" att flytta någon arbetstur. Pengarna sedan då, nå dom finns ju nog där på sparkontot men kanske är menade till något annat..

Så om du känner dig frestad för en vecka i solen hänger jag nog med! Och Matilda förstås. Vilket betyder att det inte blir en resa där man kan sova hela dagen och festa hela natten. Utan en resa där tiden spenderas vid barnpoolen och i lekrummet. Semester är det också ;)

4 kommentarer:

  1. hehe sku säkert vara helt skönt! A talar å helatiden om att fara etelään. ja känner mig som en uppblåst ballong å så obekväm att ligga på nån strand i bikini att ja int ens mera väntar på sommaren :(. fast nu behöver vi pengar ti ny bil så ja to nöjt emot jobb till min enda lediga vecka i maj, så där for vår chans ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Daniel han tänker bara jobbjobbjobb, finns int någå annat i hans huvu just nu, annars brukar han itn vara så långt ifrån att boka en resa :D man kan sitta i skuggan me ungen, då kan man ha lite kläder på sig ;)

      Radera
    2. Jo, nå jobb har nog a å för de mesta i huvu å bra så, våra enda inkomster :o Hmmmm sitter din unge stilla? Här e de springsteg å att springa undan som gäller var man än befinner sig :D

      Radera
    3. Nå om int ungen e stilla behöver man int bekymra sig för att ligga i bikini på en solstol heller :D då får man hålla skjortan på o springa efter ungen ;)

      Radera

Tack för din kommentar :)