2 maj 2015

Slutet av April månaden

Här har det varit dött en längre tid, men jag har bara inte haft tid att slå mig ner och skriva. På en hel vecka hade jag inte ens på datorn!

Vardagen rullar på men vi har ju hunnit med en hel del annat också. Förra fredagen firades min fafa som fyllde 80 i vintras med mat på Sinne och sedan teater på det. Det var första gången jag åt på Sinne och jag kunde konstatera att jag nog inte riktigt förstår mig på fine dining. Men maten som vi åt var nog god och efteråt trodde man att man skulle spricka. Teatern som vi såg var Viirus I valet och kvalet, helt rolig men lite för lång enligt mig.
Jag ville äta på Amarillo innan det slutar så på lördagen blev det mat där med några vänner. Vi fick vänta 1 timme på bord då det var så dåligt att de bara har bord för 4 personer och 2 för större sällskap.
Jag provade någonting nytt, en chevréburger blev det, varför har jag inte ätit det förut ?
Förra veckoslutet var det också lite TW som gällde i form av möte och demo. På tisdagen hade jag en demo hemma och efteråt ville Matilda också prova.


Matilda kan sysselsätta sig långa stunder med att prova mössor och vantar, tamburen ser ut därefter också

På våra lediga dagar är det roligt med lite sällskap

Fick färska strömmingar av mamma och F så de måste vi ju steka och äta upp. I kastrullen har jag lagat mjöd för första gången. På tisdagen lagade jag också fejk-munkar, men dom var helt goda för det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)