26 maj 2015

Silverjungle

I April var jag på Silverjungles klädförevising, och kunde konstatera att jag hittat ett nytt favorit märke. Kläderna är i min smak, de är av god kvalitet och inte särskilt dyra. Det blev lite flera plagg än jag först tänkt men det fanns så mycket fint att välja på. Och när man fick 20% rabatt på vårkollektionen så ;).


Kommer nog i fortsättningen också köpa kläder från Silverjungle. Kanske jag håller ett party här hemma så andra mammor också kan bekanta sig med deras kläder.

3 kommentarer:

  1. ja ha aldri hört om de märke men dom tycks ju ha myky kivoga kläder! :) vuxenklädena va int heller så illa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e ganska nytt o i Finland finns int ännu så många försäljare fast man får beställa via deras netshop :) o dom e så skööna! :p

      Radera
  2. Japp, här är det också ett av favoritmärkena! :) de har ofta väldigt bra rean och outlet försäljningar på hösten ;)
    Camilla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar :)