21 juni 2015

Midsommardagen 2015

Midsommardagen började mörk och regning 6:40 när Matilda kom stampande. Hon förstår inte det där att man kan sova lite längre ibland. Daniel hade stuckit iväg redan innan Matilda vaknade så vi var på tumis hemma.
Och mitt humör passade nog ihop med vädret. Jag var så trött och på dåligt humör att jag typ bara låg på soffan. Matilda pynjade för sig själv, kom med böcker som vi sku läsa och så pusslade vid.
På eftermiddagen kom J och E och piggade upp mig och efter det blev dagen lite bättre.
När de åkt iväg packade jag en kass åt Matilda och så for vi till famo och fafa. Jag hade ännu inte bestämt mig ifall hon sku bli där eller komma hem och sova. Men sedan tyckte svärmor min att jag nog ska fara iväg med mina vänner när jag nu har möjlighet. Så när Matilda var sängfärdig hoppade jag i bilen för att joina dom andra hos J och G.
Där var det ganska dagen-efter men de orkade fortsätta ändå och vid 22 for vi till Dansholmen. Till min besvikelse var där inte alls några bekanta men som tur var jag ju där med ett härligt sällskap. Det var dimmigt och lite kyligt och vid 12 fick jag ge upp och säga hejdå.

En dag som börjat dåligt blev till slut en bra dag i bra sällskap :).



Satsade på lockit hår, lockit utan att ha gjort något och igår var jag riktigt nöjd med mina naturlockar :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)