5 september 2015

Hemma hos oss September 2015

Passade på att ta några bilder på hemmet när det nu var städat här i veckan. Det är lixom onödigt att plocka undan leksaker på dagen, de kommer lika fort tillbaka. Allt hamnar i vardagsrummet och köket på något mystiskt sätt.





Vårt hus ser ut som förut, det är bara i barnrummen det flyttas omkring saker och dem har jag inte bild på nu. Babyrummet är fullt med saker som ska placeras någonstans, loppissaker och allt möjligt som inte ska vara där.
I vardagsrummet sku jag vila ha upp nånting på väggen ovanför soffan. Men där är luftvärmepumpen så det måste vara någonting långsmalt. Kom med något tips på vad jag kan fixa dit. Mattan sku jag vila byta ut till en ljusare, får se när det blir. Också på den tomma väggen mitt imot fönstren sku jag också vila ha upp nånting, men ingen aning vad.
Till sovrummet köpte vi idag en mörkläggningsrullgardin så nu får jag bort de klumpiga gardinerna från fönstret (de är mörkläggninsgardiner) och kan hänga upp något lättare. Dagtäcke sku jag vila byta till ett som passar ihop med tapeten. Det vi har nu fick jag av mamma när jag flyttade hemifrån, något gammalt hon hade i skåpet. Men allt kostar..
Sen har jag också funderat på att lägga upp några foton ovanför sänggaveln. Och i sovrummet ska de svarta byrårna bytas ut mot vita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)