25 november 2015

Nytt från Silverjungle

I Augusti hade jag en Silverjungle hemma visning. Berättade ju efter min första visning att jag fastnade för kläderna så passade på att hålla en själv när jag fick presentkort att handla för och alla gäster fick rabatt. Det var också tur att jag hade veckan efter att kollektionen kom ut för följande vecka var en del redan slutsålt!
Höstens/vinterns kollektion var inte lika mycket min stil som vårens/sommaren men jag hittade endå lite smått som jag tyckte om.
I oktober hade Jessica en visning och då hade kollektionen fått lite nytt så det blev att beställa lite till. Hemskt dyrt har det inte blivit med presentkort och rabatter. Vilket Silverjungle är bra på att erbjuda :)

Randig lång tröja, sköna varma vantar och stjärnstrumpor åt mig, peplumtunika, tjocka strumpbyxor och mössa åt Matilda
Får se när vinterrean börjar i December om jag hittar någonting till ännu, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)