23 november 2015

Orolig måndag

Idag sku vara min tömma-kamerorna-och-blogga-dag, nå de ser inte riktigt ut att bli de. På morgonen när vi fört Matilda till dagis så var jag ännu så trött att jag ville gå tillbaka och sova en stund. Den stunden blev 3 timmars slumrande då lillebror var orolig av kakkabrått och inte somnade ordentligt. När jag nu sedan äntligen kom upp ur sängen blev jag nog effektiv och bykade 2 maskiner byk, diskade och ordnade undan i huset.
Lillebror fortsatte vara orolig så hela dagen har jag tagit pauser från det jag hållit på med för att jumppa och massera lillen. Det var först på kvällen som han sov en längre stund och nu är han ganska pigg. Men pigg då vi just haft kakkakalas och fått kasta tambursmattan i duschen.
Nu tror jag dessutom Daniel somnat i Matildas säng, int tog de ju bara 2,5 timmar att natta henne idag. Så det är väl bara att själv krypa till kojs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)