26 december 2015

Julklappar 2015

MATILDA
Skjortor, byxor, leggins, pjamasar, strumpbyxor i storlek 98(/104). Fingerfärg, bok, pussel, reppu och matgrejer i tyg. STIGA rattkälke

BabyBorn, docksäng, traktor, muminmugg, böcker, pussel, handskar, strumpbyxor, kläder, pjamasar, reppu och tangle teezer. 

MATHIAS
Bok, pussel, mjuka klossar, telefon, tuttar, bitleksaker, skjorta, byxor och pjamasar.  
"Födelsetavla", mjukisgris, bil, pengar på burk, dregglisar, strumpor och strumpbyxor och kläder
Våra gemensamma med Daniel

MINA
Tröja, utebyxor, rock, vinterskor och presentkort. 
Vi fick alla jättefina julklappar och vi har nog varit snälla iår. Jag fick ju precis vad jag önskat mig (nää jag har säkert int alls varit med o välja ;)).
Matilda fick så mycket paket att hon inte orkade öppna alla, hon tappade helt intresse och vi fick lite hjälpa henne med att sätta oöppnade paket i handen på henne. Reppun blev genast en favorit, och surpise suprise blev också traktorn det! Och gärna sku hon också leka med lillebrors saker.
Mathias fick bara saker han behöver så de e ju bara bra.
Till Daniel hade jag köpt lite kläder och om han fick någonting annat har jag ingen aning om :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)