31 maj 2016

Åka iväg

Idag borde jag ha packat för imorgon ska vi ut och resa.

Aj nää! För på söndagen råkade jag se på tians nyheter och då pratade de om magsjuka på just den båten vi skulle åka iväg med på onsdag. Från söndag till onsdag är visserligen flera dagar men vi vill inte ta någon onödig risk med tanke på barnen, och avbokade hela resan på måndagen. Jag sku ha fått flytta resan gratis men valde att avboka då jag inte vet när vi nästa gång har möjlighet att åka på en billig kryssning.

Kryssningen bokade jag förra veckan då de hade så billiga kryssningar på Silja att vi tänkte att vi nog har råd att åka. Det sku ha blivit ett besök på någon av Djurgårdens attraktioner, helt bara för Matildas skull. Nu blir det inte Stockholm under sommaren för det är nog så s*tans dyrt att åka under sommarmånaderna!

Hela måndagen och tisdagen var jag så arg-bitter-besviken-ledsen att jag gick på högvarv, så mycket harmade det mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)