30 juni 2016

Midsommar 10 år

Tänkte det kunde vara roligt att göra en sammanfattning om hur jag firat midsommaren de 10 senaste åren.

2006 - På någons båt i Borgå å med dåvarande pojkvän och vänner. Första midsommaren som jag fick vara ensam i stan, eller hos min pojkvän var ja ju nog.

2007 - Tältade med vänner på Kråkö, mycket drama och häppening. Dansholmen på midsommardagen

2008 - Jobbade både midsommarafton och midsommardagen så gjorde inget speciellt förutom Dansholmen

2009 - Kvällstur följt av morgontur men hann på midsommarfest där imellan

2010 - Firade midsommar med vänner hos P och midsommardagen på Dansholmen

2011 - Torsdag till söndag spenderade vi Tvärminne på P's föräldrar stuga

2012 - Åländsk midsommar med Finlandssvenska typer

2013 - Torsdag till söndag spenderades i Tvärminne

2014 - Midsommaren jag aldrig kommer ihåg vad vi gjorde, för att vi inte firade den. Midsommaraftonen drack vi cocis på hotellets balkong och midsommardagen åkte vi hem

2015 - Midsommaraftonen hemma med Hinbsyborna och Matildas Gufar. Midsommardagen for Daniel till Åbo och jag spenderade kvällen med Sibboborna och Dansholmen

2016 - Åland (se föregående inlägg)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)