14 oktober 2016

Höstens Galna Dagar

På onsdagen var jag till Jumbo på Stockmanns Galna Dagar, det är ju något som hör hösten till! Fast lite besviken blev jag för det var nog ganska dåligt med billiga fynd, inte sådär som förut då barnkläderna är där 4-6euro, nu var det mesta vid 10. Och eftersom det nu inte verkligen behövdes något åt barnen idest jag inte köpa heller. Kontot tackar ju för det!

Ett set med kläder åt vardera. Blir till julklapp. 

"Finskjorta", klänning, t-skjorta och tjocka leggings åt mig

Denhär var så billig så jag bara måste köpa den då Nannu visade den. Har bläddrat igenom och sku vila prova nästan alla recept! 
Lite kom jag nu iallafall hem med fast det nu inte vara någonting som jag hade på min must-have lista. Sen förstås tandkräm och handkräm som jag alltid köper. Hårsprayet var inte på erbjudande så det blev jag utan. Från matsidan blev det som vanligt kryddor och lite kvargar som var på erbjudande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)