2 november 2016

Eftermiddags update

Sitter här med mitt kaffe och en Lumo-kvarg och njuter av att se ut genom fönstret när marken blir vit. Kaffet borde jag inte dricka för jag har redan hjärtklappningar men känner att jag somnar om jag inte får lite kaffe.
Började dagen med magnetröntgen och efter det lite häng på stan med Nannu. Ska just söka hem barnen och tror nog det blir att klä på oss och gå ut och leka lite i snön. Jag hoppas Mathias är på bättre humör nu än han var på morgonen då det bara var gråt och gnäll oberoende hade man honom i famnen eller om man satte ner honom. Tror han bara var hungrig och inte nöjde sig med det lilla mellanmål han fick här hemma innan gröten på dagis. Börjar inte mata barnen mätta här hemma när de sedan ska orka äta gröten på dagis kl 8.


En bild som inte har någoting med inlägget att göra men piggar upp när barnen har så färggranna kläder ;)

Nåjaa nu ut i snöstormen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)