5 juli 2017

Juni i bilder

Inledde Juni månad med brunch med södiflickorna. På kvällen blev det godsaker med mina favoritmammor. 

Tycker så om vårt nya terrassbord 

Matilda har äntligen hittat intresset för cyklandet och övar på. 

En nästan varm söndag blev det några gårdsloppisar. Här pausar vi hos mina kusiner med saft och popcorn. 

När regnet aldrig tar slut klär man på sig och går ut ändå. Båda verkade ha duschat sig med sand.. 

Ovetande om saken kom mina arbetskompisar och hämtade presenter åt mig när jag var på nattur, fina de visste precis vad jag tycker om

Såhär såg det ut en vardagsmorgon kl 06 när Daniel sku ha iväg barnen till dagis

Hade tumistid med Mathias när Matilda var i skären. Vi tog ett varv till ikea med K och T, sedan eftermiddagskaffe hos K innan vi kom hem och njuta av solen

Matilda kalasfin, väntar att Morfar kommer och hämta för 7-års kalas. En kväll som inte slutade som önskat.. 

Mathias var inte så intresserad av varken kameran eller att fara på kalas

Ser väldigt lidande ut, solglasögon är vad som gäller för mig utomhus. Nåjaa, festfin iallafall då Nannu äntligen sku firas

Mahtias på kalas, charmade alla gästerna. 

De bjöd på så god mat att jag föråt mig 

Kälken har inte riktigt glid på berget men Mathias kämpar på

Vi hade sommarfest med jobbet på Paven. Bra sällskap och god mat. Därifrån for jag iväg på sista natturen innan semestern

Min lillebror fyllde 18 (vad hände, jag som fortfarande är 22 ;))

Försöker använda alla klänningar som hänger i skåpet
Hårt jobb äntligen belönat. Vill inte ens veta hur många timmar jag lagt ner på dessa och då har jag bara slängt in bilderna utan text ungefär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)