7 november 2017

Sluta blogga ?

Efter att ha bloggat i många år så tänker jag ofta att det här borde jag skriva om, och dethär. Men eftersom jag inte kan sätta mig ner och skriva direkt som tanken kommer, så blir det alltid ogjort. Sedan när det finns tid att blogga är det inte samma sak att börja skriva om någonting, då har jag redan tappat den röda tråden från det inlägget jag formulerade i mitt huvud.
Funderar om jag ska lämna bloggandet helt, eftersom det nu förtiden blir ett inlägg kanske varannan månad. En del av mig vill ändå fortsätta skriva om viktiga och mindre viktiga saker. Och jag vet att det finns människor som gärna läser det jag skriver.
På kvällarna när det kanske sku finnas tid att skriva någonting smått är jag helt för trött och lat för att plocka fram datorn (japp den kan ligga orörd i flera veckor nu förtiden!), det är betydligt mer avslappnande att bara ligga på soffan en halvtimme innan det är sovdags. Jag vill ju blogga om vardagen, inte bara då det varit något extra, så som det nu varit det senaste året med bloggandet. Kanske flytta över vardagen till instagram?Några dagar i veckan lägga upp någon eller några bilder och kort skriva om hur vår vardag ser ut för tillfället, nå får se..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar :)